agirlcalledyuki

Direktlänk till inlägg 16 februari 2013

I was born to be a blogger <3

Av Zarah Zetterman - 16 februari 2013 17:00

 

 
 
ellenochblerina

ellenochblerina

16 februari 2013 18:27

Hej! Jättefin blogg, du själv är också jättesööt <3 Kolla gärna in våran blogg, vi skriver om allt möjligt, kommentera gärna vad du vill läsa mer om! <3

http://ellenochblerina.bloggplatsen.se

Zarah Zetterman

16 februari 2013 21:32

Hej! Tack så jättemycket! Ni är också jättesöta! Jag gick in på eran blogg, jag har den som startsida :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Zarah Zetterman - 4 mars 2013 10:10

Hej! Jag vaknade för 1 timme sen. Jag har nördat Subway Surfers, haha! Det har kommit en ny stad, en ny uppdateringsgrej alltså. Det är i Rom. Nu får man samla påsk ägg och jag håller på att nå upp till 100 stycken. Idag ska jag byta blogg. J...

Av Zarah Zetterman - 3 mars 2013 19:29

Hejsan! Idag har jag gått till affären, åkt till torget, städat kaninburen i trädgården, varit ute med Bella i séle, gjort lite videor, tagit lite kort, och nu är jag på väg till min farmor med min pappa. Senare i kväll så ska jag göra lite video...

Av Zarah Zetterman - 3 mars 2013 09:33

Hej! Jag gick precis upp, jag ha somnat om några gånger. Igår somnade jag i soffan, haha! Jag vaknade 02:45 i natt och gick in och sov i min säng. Idag ska jag göra 3 videor vet jag. Så det kommer bli nice :) Vi ses!...

Av Zarah Zetterman - 3 mars 2013 00:00

Hej!   I dag har jag och min mamma rensat skaferiet i vårat kök. Jag har suttit vid datorn. Jag har kollat runt lite på blogghemsidor. En ny blogg kommer snart och en ny YouTube-kanal, IGEN, hahaha! Jjag ska alltså skapa nytt.   Jag är ve...

Av Zarah Zetterman - 2 mars 2013 11:30

Hej!   Igår gick jag ut med Bella i séle men jag lade inte upp en video på YouTube. Den kommer kanske idag för jag ska ut med henne i séle idag också. Det kommer bli kul :) Hoppas att hon inte bara står still. Hon är van vid att det är snö ...

Presentation


Hej!

Jag heter Zarah men kallas Yuki.

Mitt liv innehåller vänskap, kärlek & känslor. Allt från glädje och lycka till sorg och aggrivisitet.

Detta är helt enkelt MITT LIV.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28
<<<
Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards