agirlcalledyuki

Direktlänk till inlägg 24 februari 2013

Rubrikiiisss!

Av Zarah Zetterman - 24 februari 2013 11:00

Hej!

I Fredags så gjorde jag ju ett inlägg med rubriken ''Gotta ;)'', och då var jag med min kompis Petronella. Jag följde med hem efter skolan och jag sov över. Det kom en till kompis som heter Stephanie och hon sov också över.

Igår så gick jag hem vid typ 16:00, jag tror det var ungefär där. Då gick jag in på mitt rum och lyssnade på musik, spelade Sims 2, var inne på Facebook, var inne på YouTube och på Bloggplatsen men sen så blev det försent för att blogga för jag skulle titta på film med min pappa, den heter ''The Twilight Saga - Breaking Dawn Part 2'' och jag har redan sett den på bio med min mamma och en KOMPIS och med min kompis Elise på internet men jag ville se den igen ändå. Twilight är min favoritserie om ni undrar. Idag ska jag spela Sims 2 och kanske lite annat. Jag bloggar kanske sen. Vi ses!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Zarah Zetterman - 4 mars 2013 10:10

Hej! Jag vaknade för 1 timme sen. Jag har nördat Subway Surfers, haha! Det har kommit en ny stad, en ny uppdateringsgrej alltså. Det är i Rom. Nu får man samla påsk ägg och jag håller på att nå upp till 100 stycken. Idag ska jag byta blogg. J...

Av Zarah Zetterman - 3 mars 2013 19:29

Hejsan! Idag har jag gått till affären, åkt till torget, städat kaninburen i trädgården, varit ute med Bella i séle, gjort lite videor, tagit lite kort, och nu är jag på väg till min farmor med min pappa. Senare i kväll så ska jag göra lite video...

Av Zarah Zetterman - 3 mars 2013 09:33

Hej! Jag gick precis upp, jag ha somnat om några gånger. Igår somnade jag i soffan, haha! Jag vaknade 02:45 i natt och gick in och sov i min säng. Idag ska jag göra 3 videor vet jag. Så det kommer bli nice :) Vi ses!...

Av Zarah Zetterman - 3 mars 2013 00:00

Hej!   I dag har jag och min mamma rensat skaferiet i vårat kök. Jag har suttit vid datorn. Jag har kollat runt lite på blogghemsidor. En ny blogg kommer snart och en ny YouTube-kanal, IGEN, hahaha! Jjag ska alltså skapa nytt.   Jag är ve...

Av Zarah Zetterman - 2 mars 2013 11:30

Hej!   Igår gick jag ut med Bella i séle men jag lade inte upp en video på YouTube. Den kommer kanske idag för jag ska ut med henne i séle idag också. Det kommer bli kul :) Hoppas att hon inte bara står still. Hon är van vid att det är snö ...

Presentation


Hej!

Jag heter Zarah men kallas Yuki.

Mitt liv innehåller vänskap, kärlek & känslor. Allt från glädje och lycka till sorg och aggrivisitet.

Detta är helt enkelt MITT LIV.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28
<<<
Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards