agirlcalledyuki

Alla inlägg under februari 2013

Av Zarah Zetterman - 24 februari 2013 22:57

Hej!
Ni har väl sett att jag har lagt upp 3 inlägg med mat? Haha! Jag vet inte varför men jag gjorde det bara, hahahaha!
Under dagen har jag varit med Nora och en killkompis :3 I Fredags frågade jag Stephanie och Petronella hur många poäng från 0-10 hur bra de tycker att jag är bra på att sjunga, Petro tyckte 8 och Stephanie tyckte 10 och min killkompis som jag frågade idag tyckte 8, hehe! Jag kanske lägger upp en video när jag sjunger någon gång, men bara kanske.
Det är väl det jag har gjort idag.
Godnatt! Skola imorgon jaow!

Av Zarah Zetterman - 24 februari 2013 14:43

Av Zarah Zetterman - 24 februari 2013 11:00

Hej!

I Fredags så gjorde jag ju ett inlägg med rubriken ''Gotta ;)'', och då var jag med min kompis Petronella. Jag följde med hem efter skolan och jag sov över. Det kom en till kompis som heter Stephanie och hon sov också över.

Igår så gick jag hem vid typ 16:00, jag tror det var ungefär där. Då gick jag in på mitt rum och lyssnade på musik, spelade Sims 2, var inne på Facebook, var inne på YouTube och på Bloggplatsen men sen så blev det försent för att blogga för jag skulle titta på film med min pappa, den heter ''The Twilight Saga - Breaking Dawn Part 2'' och jag har redan sett den på bio med min mamma och en KOMPIS och med min kompis Elise på internet men jag ville se den igen ändå. Twilight är min favoritserie om ni undrar. Idag ska jag spela Sims 2 och kanske lite annat. Jag bloggar kanske sen. Vi ses!

Av Zarah Zetterman - 22 februari 2013 14:32

Hej! Nu är jag på väg hem till Petro :D
Jag ska troligtvis sova över hos henne :D Stephanie också :D Nu är vi och handlar gotta ;D Vi ses väl sen, antar jag!

Av Zarah Zetterman - 22 februari 2013 13:13

Hej!

Igår skrev jag ett inlägg men sen så försvann det och det stod att jag hade blivit inloggad så det blev inget inlägg men nu är jag i skolan och det är rast. Sista rasten och jag slutar skolan 14.10 idag men vi är alltid kvar längre. Jag hatar min lärare! Fast inte bara för det skälet. Vi ses senare. Nu ska jag jaga mina kompisar, haha! Hejdå

Av Zarah Zetterman - 21 februari 2013 09:55

Hej! Nu är det rast. 09:45 - 10:05
Vi hade bild nyss och det var jätteroligt! Vi hade tema manga. Jag kanske kan ta kort och visa var jag har kommit än så länge. Vi har 2 bildlekitioner till och sen så är temat slut. Idag blir det typ någon köttsoppa eller köttfärssoppa till mat, hehe. Idag är det idrott och vi har så att det är 2 stycken i klassen som har idrotten och idag är det Ida och Elise. Undrar vad det blir för idrott idag... Bild?

Presentation


Hej!

Jag heter Zarah men kallas Yuki.

Mitt liv innehåller vänskap, kärlek & känslor. Allt från glädje och lycka till sorg och aggrivisitet.

Detta är helt enkelt MITT LIV.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28
<<<
Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards