agirlcalledyuki

Alla inlägg under februari 2013

Av Zarah Zetterman - 21 februari 2013 08:22

Av Zarah Zetterman - 20 februari 2013 22:11

Hej! Jag har inte laddat upp någon video på när jag red men jag kanske kommer görs det någon annan dag eller när jag rider på Måndag, och på Måndag så ska inte mamma leda. Mig, haha! Jag ville bara att hon skulle leda första gången för jag har bara ridit 2 gånger utan att någon håller i.. Vad heter det? Eh.. Stigbygeln eller något, eller så heter det också tyglar? Aja, när någon leder hästen i alla fall. Jag red Charm, för er som går där ;D
Han var jätteduktig <3
Jag längtar jättemycket tills på Måndag för jag ska rida igen dååååå :D LÄNGTAAAAAR <3
Nu ska jag gå och lägga mig, snart i alla fall. Sov gott alla <3

Fin häääääääst, ellerhur? (Det är inte Charm) <3 <3 <3

Av Zarah Zetterman - 20 februari 2013 16:38

Hej! Vi skulle egentligen vara där nu men ni vet, typiskt oss - Alltid sena!
Hahaha! Vi är i alla fall på väg dit och så här ser jag ut:

Av Zarah Zetterman - 20 februari 2013 16:00

Hej!

Igår var jag med min kompis Nora och senare så var jag hemma och.. Hrrm.. Ni såg ju bilden, min kväll var förstörd!

Men verm bryr sig nu? Idag ska jag rida och det kommer bli jätteroligt! Min kompisar Ida och Hanna kanske skulle komma och titta på, men jag vet ingen ännu. Jag håller på att bestämma vad jag ska ha för kläder att rida i och så, har tyvärr inga ridstövlar så får bli mina gummistövlar. Jag ska vara där 16.35 och och jag börjar rida 16.55 och man rider i 15 minuter. Det kostar bara 20 :- st att rida i 15 minuter. Jag lägger kanske upp en bild sen på hur jag ser ut. Ses sen i alla fall ;)

Av Zarah Zetterman - 19 februari 2013 20:00

 

..................................................
.........................................

 

Av Zarah Zetterman - 18 februari 2013 23:05

Hehe.. ;D

Av Zarah Zetterman - 18 februari 2013 23:03

Hej! Idag har jag varit med Nora efter skolan och typ hela dagen så då vet ni det. Det är därför det inte blev någon blogginlägg idag. Jag har skaffat Instagram men har bara lagt upp 1 photo än så länge men för er son vill följa mig så heter jag: LifeByYuki
..annars är det med små bokstäver. Kommentera så kanske jag följer er? ;D
Godnatt! ;*

Av Zarah Zetterman - 18 februari 2013 00:30

Hej!

Nu kommer det säkert stå att det är Måndag men det är för att klockan är över 00:00 och det innebär ny dag!
Det är på sätt och vis fortfarande Söndag.

Under dagen har jag räknat matte, suttit vid datorn och handlat. Gissa vad jag köpte, jag köpte G.T.A som står för Grand Theft Auto. Det är jätteroligt! Det man gör är att man gör uppdrag och man åker oftast i en bil eller motorcykel annars kan man gå.

Idag är det även sista dagen på lovet. Imorgon är det skola, jippi!

Ha det bra!

// Yuki

Presentation


Hej!

Jag heter Zarah men kallas Yuki.

Mitt liv innehåller vänskap, kärlek & känslor. Allt från glädje och lycka till sorg och aggrivisitet.

Detta är helt enkelt MITT LIV.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28
<<<
Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards