agirlcalledyuki

Alla inlägg den 2 mars 2013

Av Zarah Zetterman - 2 mars 2013 11:30

Hej!


Igår gick jag ut med Bella i séle men jag lade inte upp en video på YouTube.

Den kommer kanske idag för jag ska ut med henne i séle idag också.

Det kommer bli kul :) Hoppas att hon inte bara står still.

Hon är van vid att det är snö nu men det börjar ju bli riktigt vår väder så hon kollar runt och sniffar, gulligt!

Det blir väl att jag snart äter frukost. Kände inte för det förut för en anledning, familjegrej.

Men snart äter jag väl. Sen så ska jag som sagt ut med Bella, i kväll vet jag inte.

Jag är väl antagligen bara hemma. Jag vet inte.

Men imorgon ska jag och min pappa åka till stadens torg, haha, och vi ska kolla på vår skor till mig.

Jag har bara vinterskor och ett par slitna höst skor.

Vänta lite.............

Men ååååh! Asså......!!

AAAAH!!! Ni som är typ under 20 år, föräldrar.. Fattar ni? ASSÅ! AAAH!!!

Herregud.... SÅ *pip* STÖRANDE!!!

Aja, hur som helst.. Jag vet inte riktigt om jag kommer vara på humör idag....

Aja.. Hejdå!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!

Jag heter Zarah men kallas Yuki.

Mitt liv innehåller vänskap, kärlek & känslor. Allt från glädje och lycka till sorg och aggrivisitet.

Detta är helt enkelt MITT LIV.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards