agirlcalledyuki

Alla inlägg den 14 februari 2013

Av Zarah Zetterman - 14 februari 2013 22:02

Hej! Idag har jag varit med två kompisar. Jag var tittat på film med den och typ snackat. Vi har även varit på torget. Nu är jag bara inne på Kik. Glad Alla Hjärtans Dag, igen! Haha! <3

Av Zarah Zetterman - 14 februari 2013 09:17

Hej!

Igår satt jag inte alls vid datorn så jag gick inte in och kollade det där med inlägget. Jag städade faktiskt på mitt rum nästan hela dagen, eller asså jag städade och grejade och sorterade typ.

Idag är det.... ALLA HJÄRTANS DAG! Glad Alla Hjärtans Dag allihopa! Idag ska jag vara med Petronella och Elise, vad vi ska göra vet jag inte än, hehe!
Jag har skrivit vem jag är kär i på handen, och just nu sminkar jag mig och tar på mig kläder, man måste ju vara lite extra fin på Alla Hjärtans Dag!
Jag lägger upp en bild på mig senare. Vi ses! <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!

Jag heter Zarah men kallas Yuki.

Mitt liv innehåller vänskap, kärlek & känslor. Allt från glädje och lycka till sorg och aggrivisitet.

Detta är helt enkelt MITT LIV.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28
<<<
Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards