agirlcalledyuki

Alla inlägg den 28 februari 2013

Av Zarah Zetterman - 28 februari 2013 23:00

Hej!


Idag var jag i skolan. Vi hade matte, idrott och svenska typ.


Under kvällen har jag inte gjort så mycket. Inget speciellt i alla fall.

Inte för att jag tycker att så många saker är så speciella men ändå.. Hahaha!


Jag har typ gjort läxor och spelat dator. Det är typ det.


Imorgon är det Fredag! Sen Lördag! Sen Söndag! Sen Måndag, jaaaaa då ska jag ridaaaaa       


Asså jag har inte berättat vad jag gjort idag direkt men det är ingen video för jag gjorde en grej... Hehe..


Sov gott!

Av Zarah Zetterman - 28 februari 2013 14:03

Hej!

Idag har jag varit med en kompis.
Ska kanske vara med han efter skolan. Vet inte än.

Nu står jag utanför gympasalen och väntar på att få komma in. Vi har idrott snart alltså.

Jag vet inte riktigt vad jag ska göra idag mer än att jag kanske ska vara med HAN och att jag ska göra läxor.

Vi har förresten fått nya möbler i omklädningsrummet i gympagrejen.

Vi ses väl sen antar jag.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!

Jag heter Zarah men kallas Yuki.

Mitt liv innehåller vänskap, kärlek & känslor. Allt från glädje och lycka till sorg och aggrivisitet.

Detta är helt enkelt MITT LIV.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28
<<<
Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards