agirlcalledyuki

Alla inlägg den 26 februari 2013

Av Zarah Zetterman - 26 februari 2013 20:00

Hej!


Idag var jag hemma från skolan. Jag är otroligt förskyld och jag fick någon typ av matförgiftning men det var bara en reaktion och den var lindrig och jag har inte spytt så det var i alla fall ingen riktig matförgiftning som tur är!


Jag har bara tagit det lugnt idag och mest vilat. Igår sa jag i en video på YouTube att jag skulle försöka göra en del videor idag men det blev inget med det eftersom att jag bara tagit det lugnt. Jag tror att det kanske kan bero på att jag håller på att bli sjuk men jag är inte säker.


Nu ska jag titta på film och sen så somnar jag nog tidigt idag. Jag är trött på att aldrig kunna somna i tid. Haha!


Sov gott så ses vi imorgon. Vet inte om jag kanske kommer göra en snabb video innan filmen? Vi får se!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!

Jag heter Zarah men kallas Yuki.

Mitt liv innehåller vänskap, kärlek & känslor. Allt från glädje och lycka till sorg och aggrivisitet.

Detta är helt enkelt MITT LIV.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28
<<<
Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards